Η Ελλάδα τα… σκάει σε CNN και Travel Channel για τον τουρισμό

Η Ελλάδα τα… σκάει σε CNN και Travel Channel για τον τουρισμό

Ενέκρινε μεγάλη δαπάνη ο ΕΟΤ.

Ποσό ύψους 719.000 ευρώ για το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του για το β’ εξάμηνο του 2020 ενέκρινε ο ΕΟΤ.

Το εν λόγω ποσό μάλιστα θα διοχετευτεί σε δύο από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα παγκοσμίως, σε CNN International και Travel Channel.

Το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο CNN International συμπεριλαμβάνει συνολικά 198 τηλεοπτικά σποτ (διάρκειας 30 δευτερολέπτων, έκαστος) στο πλαίσιο της καμπάνιας που θα διαρκέσει δυόμισι μήνες.

Για το Travel Channel, η συνεργασία συμπεριλαμβάνει την αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 1.400 σποτ του ΕΟΤ διάρκειας 30 δευτερολέπτων έκαστος, αλλά την αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 700 σποτ του ΕΟΤ, ίσης διάρκειας, στο βρετανικό Travel Channel.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.