Ναι μεν αλλά, κύριε υπουργέ

Ναι μεν αλλά, κύριε υπουργέ

ΕΣΗΕΑ κι άλλες ενώσεις απέστειλαν αυστηρή επιστολή προς τον κ. Πέτσα.

Δόθηκε, εντέλει, χθες στη δημοσιότητα η λίστα με τα ΜΜΕ και τα ποσά που δόθηκαν για την καμπάνια για τον κορωνοϊό και τα δύο σκέλη της, «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλής».

Η 18σελιδη λίστα αναφέρει τα χρήματα ανά Μέσο και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας υπογράμμισε ότι «οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις της πανδημίας επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων».

Οντως, έπρεπε να γίνει καμπάνια, να ενημερωθεί ο κόσμος. Απαντες συμφωνούμε σε αυτό. Ωστόσο επί της διαφάνειας υπάρχουν πάρα πολλά ερωτήματα.

Γιατί άργησε τόσο να δημοσιοποιηθεί μια λίστα που ήταν, εκ των πραγμάτων, έτοιμη; Γιατί έλαβαν μέρος της χορηγίας Μέσα που δεν… υπάρχουν (όπως ο Βήμα FM που έκλεισε το 2017 ή το βολιώτικο κανάλι ΕΝΑ); Γιατί αγνοήθηκαν άλλα; Διότι, ενάντια σε κάτι τόσο σοβαρό, αποδείχθηκε ότι δεν είμαστε όλοι ίσοι. Και είναι κρίμα ενόσω η κυβέρνηση έκανε, όντως, καλό έργο με τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.

Συνάμα, ΕΣΗΕΑ κι άλλες ενώσεις απέστειλαν αυστηρή επιστολή, χθες, προς τον κ. Πέτσα ρωτώντας με ποια κριτήρια μοιράστηκαν τα χρήματα ανά Μέσο.

Και ζητούν να ενημερωθούν για τα κριτήρια τα οποία ίσχυσαν για τα ΜΜΕ, σε ό,τι αφορά στην συμμετοχή ή τον αποκλεισμό από τις καμπάνιες, να δοθούν στην δημοσιότητα οι εντολές καταχωρήσεων προς τα ΜΜΕ και να γνωστοποιηθεί εάν στα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ έλαβαν υπ’ όψιν τους το ουσιαστικό περιεχόμενο του νόμου περί ενίσχυσης των εντύπων Μέσων, ο οποίος μεταξύ άλλων προβλέπει για την ενίσχυση κάθε Μέσου, την διασύνδεση με τις μόνιμες θέσεις εργασίας.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.