Το νέο όνομα της Nova μετά τη συγχώνευση είναι το…
Οριστική η απόφαση.
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η ολοκλήρωση συγχώνευσης της Nova με τη Wind. Και το όνομα που επικράτησε -όπως ήταν αναμενόμενο- είναι αυτό της Nova! Αν και προσωρινά η επικοινωνία και το marketing γίνεται με το Nova & Wind, εκτιμάται ότι στα τέλη του χρόνου το λογότυπο της Wind θα περάσει στην… ιστορία, ενώ αυτό της Nova θα συνεχίσει ως η νέα, ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα του δεύτερου μεγαλύτερου παρόχου σταθερής και συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.
Τι ακολουθεί; Μα οι επενδύσεις καθώς πρόθεση των μετόχων είναι να υλοποιήσει projects ύψους 1,3 δισ. ευρώ με δύο προτεραιότητες: την επέκταση του δικτύου οπτικών ινών στο σπίτι (Fiber to the Home) και την πανελλαδική κάλυψη του δικτύου 5G.
Σήμερα η η Nova διαθέτει περίπου 300.000 πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης (σε Ελλάδα και Κύπρο) ενώ προστέθηκε το % των γραμμών κινητής πανελλαδικά που ανήκε στη Wind καθώς και το αντίστοιχο 12% των συνδέσεων σταθερής.