Άλλος άνθρωπος: Το μαλλί… αφάνα του Βασίλη Κικίλια μετά από 40 μέρες καραντίνα (Pic)

Στα 18,5 εκατ. ευρώ η καμπάνια στα ΜΜΕ για τον εμβολιασμό

Μετά τη λίστα Πέτσα, η λίστα Κικίλια.

Μετά τα 20 εκατ. ευρώ της καμπάνιας, την άνοιξη, για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό (aka λίστα Πέτσα), τα 3,5 εκατ. ευρώ που καρπώθηκαν προ ενός μήνα μόνο τα πανελλαδικά κανάλια, έρχεται και η… λίστα Κικίλια, αξίας 18,5 εκατ. ευρώ.

Τόσα προβλέπει απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας με την οποία εγκρίνεται «από άποψη σκοπιμότητας, η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοιού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορωνοιού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

Ας ελπίσουμε τούτη τη φορά η μοιρασιά να είναι πιο δίκαιη…

Στο πλάνο συμπεριλαμβάνονται ο σχεδιασμός, η οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, ο χρόνος προβολής και ο τρόπος προβολής στο σύνολο των ΜΜΕ που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

Έχει ήδη συγκροτηθεί τριμελής επιτροπή οργάνωσης της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, την οποία αποτελούν ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας Παναγιώτης Πρεζεράκος, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Μάριος Θεμιστοκλέους και ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας ΑΕ (ΙΦΕΤ), Δημήτρης Πανταζής. Πρόεδρος της Επιτροπής είναι ο Παναγιώτης Πρεζεράκος ενώ Γραμματέας της Επιτροπής ορίστηκε η Ελένη Γκαρέτσου η οποία υπηρετεί στο Γραφείο του Υπουργού Υγείας.

Η διαδικασία έχει ήδη προχωρήσει για τις εταιρείες της αγοράς επικοινωνίας, που έχουν προσκληθεί και έχουν αποφασίσει να λάβουν μέρος στο spec, να καταθέτουν τις προσφορές τους μέσα στην εβδομάδα.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.