bundesliga

Η «μάχη» για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Bundesliga

Υπάρχει ενδιαφέρον…

Ο ραδιοτηλεοπτικός σταθμός συνδρομητικής τηλεόρασης Sky Deutschland θέλει να παραμείνει ο μεγαλύτερος εταίρος της Bundesliga όταν τα νέα εγχώρια δικαιώματα δημοπρατηθούν το επόμενο έτος.

Ωστόσο, για να αναπτυχθεί το πρωτάθλημα και να παραμείνει υψηλά με μια βάση νέων οπαδών απαιτούνται επίσης αλλαγές στην κάλυψη, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Τσάρλι Κλάσεν, εκτελεστικός αντιπρόεδρος για θέματα αθλητισμού και πελατών της Sky Deutschland.

Ο Sky, που ανήκει στον αμερικανικό όμιλο Comcast Corp, είναι ο σημερινός σημαντικός κάτοχος των δικαιωμάτων του γερμανικού πρωταθλήματος μεταδίδοντας όλους τους αγώνες του Σαββάτου, ενώ το DAZN έχει δικαιώματα για αγώνες της Παρασκευής και της Κυριακής.

Η εγχώρια δημοπρασία δικαιωμάτων για τέσσερα χρόνια, με εκκίνηση το 2025-26, θα ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους, με τα γερμανικά Μέσα να αναφέρουν ότι ενδιαφέρονται νέοι υποψήφιοι πλειοδότες. Μετά από μια δεύτερη διαβούλευση με τη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της χώρας και την εγγραφή τον Φεβρουάριο η δημοπρασία αναμένεται να ξεκινήσει μετά το Πάσχα.

Αρκετά άλλα δικαιώματα για κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένης της αγγλικής Premier League, βγαίνουν σε δημοπρασία την επόμενη περίοδο. Για να παραμείνει σχετικός με ένα νεανικό κοινό στη Γερμανία, ο Κλάσεν είπε ότι θα ήθελε να δει αλλαγές που θα βελτιώσουν το προϊόν: «Ο αριθμός των ατόμων που εγγράφονται στο ποδόσφαιρο δεν αυξάνεται σημαντικά. Θέλουμε λοιπόν να κάνουμε το επόμενο βήμα. Η απόδοση στο γήπεδο είναι πέρα από τον έλεγχό μας. Αλλά αυτό που μπορούμε να επηρεάσουμε είναι το πώς λέμε την ιστορία. Μερικές φορές το ποδόσφαιρο είναι λίγο απόμακρο και πολύ περιοριστικό».

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.