Συγκίνηση, γέλιο μέχρι δακρύων, η δύναμη της αγάπης: Η ΕΡΤ έχει την καλύτερη σειρά της ελληνικής TV...

Συγκίνηση, γέλιο μέχρι δακρύων, η δύναμη της αγάπης: Η ΕΡΤ έχει την καλύτερη σειρά της ελληνικής TV…

Και η αποθέωση που γνωρίζει κάθε βδομάδα στο twitter αποδεικνύει πως πλέον δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης.

Δεν είναι κάτι δύσκολο- το αντίθετο: είναι σα να έχουμε Κυριακή πρωί κι εσύ να κρύβεσαι στο παρεκκλήσιο την ώρα της λειτουργίας. Έπειτα, όταν σιγά- σιγά η λειτουργία τελειώνει, μπαίνεις στον κυρίως ναό, πλησιάζεις το δίσκο με τις δωρεές των πιστών και όταν δεν σε βλέπει κανείς (εκτός, εννοείται, από τον Κύριο), εσύ σουφρώνεις τα χρήματα και φεύγεις.

Ναι, δεν είναι καθόλου δύσκολο: το να πει κανείς πως μια σειρά του Αλέξανδρου Ρήγα και του Δημήτρη Αποστόλου θα είναι σίγουρα καλή είναι σα να κλέβει εκκλησία. Άπαντες το ξέρουμε εκ των προτέρων πως το συγκεκριμένο δίδυμο παραδίδει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τηλεοπτικά διαμαντάκια («Δύο Ξένοι», «Τι ψυχή θα παραδώσεις, μωρή;», «Οι Στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη», «Το κόκκινο δωμάτιο»).

Στα προαναφερθέντα αριστουργήματα πρέπει ξεκάθαρα πια να προστεθεί και «Η τούρτα της μαμάς», που απολαμβάνουμε από πέρυσι στην Δημόσια Τηλεόραση. Ο πρώτος κύκλος είχε θέσει αρκετά ψηλά τον πήχυ και υπήρχε ο φόβος (όπως συμβαίνει με όλα, άλλωστε, τα πετυχημένα σήριαλ που παίρνουν το πράσινο φως και για δεύτερη σεζόν) πως θα έρθει η απευκταία «κοιλιά».

Φαίνεται ωστόσο πως η μόνη «κοιλιά» που συναντά κανείς στην Τούρτα είναι αυτή του ίδιου του Αλέξανδρου Ρήγα, ο οποίος δεν σταματά στιγμή να παρωδεί τον εαυτό του στον εκπληκτικά γραμμένο ρόλο του Ακύλα: ο δεύτερος κύκλος είναι σαφέστατα καλύτερος του πρώτου κι αυτό ήρθε να επιβεβαιώσει με τον πλέον καλοδεχούμενα εκκωφαντικό τρόπο το επεισόδιο της Δευτέρας (20/12).

Στο «Διαζύγιο, μέρος Β΄» (το οποίο πέραν του πετυχημένου διδύμου συνέγραψε η Ελένη Τύπου, που εμφανίζεται σαν συν-σεναριογράφος σε αρκετά επεισόδια και του πρώτου κύκλου) ήταν ένα γευστικότατο αμάλγαμα πηγαίου χιούμορ, φονικής ατάκας, έντονης συγκίνησης και ψηγμάτων δράματος, προσφέροντας ένα σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα αποτέλεσμα.

Οι ερμηνείες της Ιωάννας Πηλιχού και του Θάνου Λέκκα έκλεψαν την παράσταση, ο μονόλογος της «Ευανθίας» της Καίτης Κωνσταντίνου χαράσσεται στη μνήμη με ανεξάλειπτο νοητό μελάνι, η θεά Λυδία Φωτοπούλου παρέδωσε γι’ ακόμα μία φορά μια… θεϊκή Μαριλού, ο Χάρης Χιώτης έκανε comeback που θύμισε υποκριτικό Τζόρνταν και ζωντάνεψε εκ νέου των «Ζώη» και ο Αλέξανδρος Ρήγας χάρισε μάλλον την ατάκα της χρονιάς («Λες Ακύλας και σηματοδοτείς την απόλυτη τελειότητα»).

Συγκίνηση, γέλιο μέχρι δακρύων, η δύναμη της αγάπης: Η ΕΡΤ έχει την καλύτερη σειρά της ελληνικής TV...

Το twitter, δικαίως, γι’ ακόμα μία φορά υποκλίθηκε φέρνοντας το hashtag #itourtatismamas στην κορυφή των trends, με τον κόσμο να παθαίνει… αμόκ για τον τρόπο που εξελίχθηκε η ιστορία του Κυριάκου και της Βέτας.

Με το χθεσινό επεισόδιο- μα και τα όσα έχουμε δει εν γένει εδώ και 1.5 χρόνο- η «Τούρτα» ισχυροποίησε στο μυαλό μας αυτό που υποψιαζόμασταν καιρό τώρα: η ΕΡΤ με την στροφή που έκανε στη μυθοπλασία (μην ξεχνάμε πως στο δυναμικό της υπάρχουν ακόμα τα «Χαιρέτα μου τον πλάτανο», «Τα καλύτερά μας χρόνια», «Ζακέτα να πάρεις», «Καρτ Ποστάλ» κ.α.) πέτυχε διάνα και έδωσε πνοή στις, ευρισκόμενες σε παρατεταμένη τηλεοπτική χειμερία νάρκη, ελληνικές παραγωγές επιπέδου.

Στην κορυφή αυτών στέκεται η δημιουργία των Ρήγα-Αποστόλου.

Αν νομίζετε πως η επιλογή της συγκεκριμένης σειράς έναντι των (υπέροχων) υπολοίπων είναι δύσκολη, τότε μάλλον δεν έχετε κλέψει ποτέ σας εκκλησία.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.