Πώς ο κορωνοϊός επηρεάζει τη νέα σεζόν

Πώς ο κορωνοϊός επηρεάζει τη νέα σεζόν

Έρχεται μείωση στα μπάτζετ.

Νέα δεδομένα στην τηλεοπτική αφορά έχει φέρει ο κορωνοϊός. Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω σε όλες τις στιγμές της καθημερινότητας των πολιτών και όχι μόνο. Όσον αφορά το τοπίο στα κανάλια, ήρθαν όλα τούμπα.

Η κρίση του φονικού ιού έφερε σαρωτικές αλλαγές και στα δεδομένα της τηλεθέασης. Τα δελτία ειδήσεων, τουλάχιστον στην αρχή της κρίσης, είχαν τη μερίδα του λέοντος ενώ σε απόλυτους αριθμούς υπήρξε αύξηση της τηλεθέασης.

Το γεγονός ότι η ψυχαγωγία μπήκε στον πάγκο έχει φέρει τα κανάλια σε πολύ δύσκολη θέση. Οι εκπομπές και οι σειρές επέστρεψαν μετά από περίπου δύο μήνες αλλά η ζημιά για τους τηλεοπτικούς σταθμούς παραμένει και φέρνει τσουνάμι την επόμενη σεζόν.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Realnews» η διαφημιστική δαπάνη έπεσε στο 40% τον μήνα Απρίλιο. Τον Μάιο φαίνεται ότι η κατάσταση να εξομαλύνεται αλλά οι απώλειες παραμένουν και είναι στο 30% μείον σε σχέση με την περασμένη σεζόν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

Το ίδιο δημοσίευμα επικαλείται λόγια υψηλότατου στελέχους τηλεοπτικού σταθμού όπου τονίζεται ότι η διαφημιστική αγορά δε θα επανέλθει από τη μία στιγμή στην άλλη. Επισημαίνεται μάλιστα ότι οι απώλειες θα φτάσουν το 15% για το 2020 κάτι που μεταφράζεται σε 37 εκατομμύρια ευρώ.

Το γεγονός αυτό φέρνει αναπόφευκτα δραματικές αλλαγές τη νέα σεζόν. Σύμφωνα με τη «Realnews» τα μπάτζετ θα μειωθούν στο 20% ενώ υπάρχουν σκέψεις να μην ενεργοποιηθούν κάποιες ζώνες αν δεν υπάρξει σχετική εντολή από τα εμπορικά τμήματα.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.