«Άγριες Μέλισσες»: Αυτά είναι τα νούμερα της πρεμιέρας

«Άγριες Μέλισσες»: Αυτά είναι τα νούμερα της πρεμιέρας

Τι έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen.

Ιδιαίτερα ανυπόμονο ήταν το τηλεοπτικό κοινό για την πρεμιέρα των «Άγριων Μελισσών» στον ΑΝΤ1. Η σειρά εποχής του καναλιού του Αμαρουσίου έχει καταφέρει τα προηγούμενα δύο χρόνια να χτίσει το δικό της φανατικό κοινό.

Αυτό βοήθησε να πάρει από την πρεμιέρα κιόλας την πρωτιά στην Prime time ζώνη παρά τον πολύ ισχυρό ανταγωνισμό που επικρατεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι το σχετικό hashtag της σειράς έγινε trend στο twitter αρκετές ώρες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα.

Ποιες ήταν όμως οι επιδόσεις της απέναντι στον ανταγωνισμό;

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η σειρά «Άγριες Μέλισσες» έκοψε πρώτη το νήμα τόσο στο γενικό σύνολο (25,8%) όσο και στο γενικό κοινό (26,4%). Με ελάχιστη διαφορά στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο «Σασμός» του ALPHA με 25,3% στο γενικό σύνολο και 26,1% στο δυναμικό κοινό και τις ηλικίες 18-54 ετών.

Η «Γη της Ελιάς» του Mega σημείωσε 21,6% στο γενικό σύνολο μένοντας στην τρίτη θέση. Η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου σημείωσε 15,3% στο δυναμικό κοινό χάνοντας σημαντικό από το ποσοστό της.

Αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό στο γενικό σύνολο είναι το «GNTM» που σημείωσε 12,4%. Τα πράγματα για το ριάλιτι μοντέλων πάνε καλύτερα στο δυναμικό κοινό όπου με 18,5% είναι στην τρίτη θέση προσπερνώντας τη σειρά του Mega.

Τα υπόλοιπα προγράμματα στη συγκεκριμένη ζώνη («Game of Chefs», «Σε ξένα χέρια», «Top Chef») συγκέντρωσαν μονοψήφια ποσοστά τόσο στο γενικό σύνολο όσο και το δυναμικό κοινό.