Τηλεθέαση: Σκληρή μάχη στην prime time ζώνη

Τηλεθέαση: Σκληρή μάχη στην prime time ζώνη

Τι δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen.

Σε μεγάλο ντέρμπι εξελίχθηκε η χθεσινή μάχη στην prime time ζώνη. Η πρεμιέρα της σειράς «Άγριες Μέλισσες» άλλαξε τα δεδομένα. Η σειρά του Λευτέρη Χαρίτου πέρσι ήταν από τις επιτυχίες της χρονιάς και όπως όλα δείχνουν από το πρώτο επεισόδιο του δεύτερου κύκλο συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε.

Όπως και πέρσι έτσι και φέτος ο ανταγωνισμός με το «GNTM» αναμένεται να είναι αυξημένος. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen η πρεμιέρα της σειράς «Άγριες Μέλισσες» σημείωσε 23,6% στο γενικό σύνολο και έκοψε πρώτη το νήμα.

Ακολούθησε σύμφωνα με τη Nielsen η σειρά «8 λέξεις» με ποσοστό 17,9% ενώ λίγο πιο χαμηλά βρέθηκε το «GNTM» με 17,3%. Αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό η σειρά του ALPHA «Αγγελική» με ποσοστό 12,7%.

Η μεγάλη ανατροπή ήρθε στο δυναμικό κοινό. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το «GNTM» κατάφερε να πάρει την πρωτιά με ποσοστό 25,9%. Ακολούθησε η σειρά «Άγριες Μέλισσες» με ποσοστό 22,1%. Τα δύο προγράμματα θα δώσουν και φέτος μεγάλη μάχη στο συγκεκριμένο κοινό.

Αρκετά πιο πίσω από τον ανταγωνισμό βρέθηκε η σειρά «8 λέξεις» με ποσοστό 11,4% και η σειρά «Αγγελική» με ποσοστό 11,1%. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία η σειρά του ANT1 και το ριάλιτι του Star θα συγκεντρώσουν και φέτος τη μερίδα του λέοντος.