«The Bachelor»: Το πιο διάσημο ριάλιτι ραντεβού και σχέσεων έρχεται στον ALPHA

Ο ALPHA αλλάζει στρατηγική στο δεύτερο μισό της σεζόν

Τι θα κάνει το κανάλι.

Στα ίδια επίπεδα με την περσινή σεζόν παραμένει η τηλεθέαση του ALPHA. Το κανάλι της Κάντζας αποφάσισε στο πρώτο μισό της φετινής σεζόν να προσθέσει και ριάλιτι στο πρόγραμμά του ωστόσο όπως φαίνεται η στρατηγική αυτή δεν αποδίδει.

Ο ALPHA την εβδομάδα που μας πέρασε σημείωσε 11,4% παραμένοντας στην τρίτη θέση των προτιμήσεων των τηλεθεατών. Το κανάλι της Κάντζας πριν δύο χρόνια χτυπούσε ακόμη και την πρωτιά αφού οι σειρές του είχαν κερδίσει το κοινό.

Το γεγονός αυτό αναγκάζει τους ιθύνοντες του καναλιού να αποφασίσει αλλαγές.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Realife» ο ALPHA στο δεύτερο μισό της σεζόν θα στραφεί σε entertainment μονοπάτια και όχι στη μυθοπλασία. Με τον τρόπο αυτό θα καλυφθεί το κενό που θα αφήσει το «Bachelor» το οποίο ολοκληρώνεται μέσα στον Δεκέμβριο με την ανάδειξη της νικήτριας.

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα με τον προγραμματισμό του δεύτερου μισού της σεζόν τον προσεχή Ιανουάριο και Φεβρουάριο, το κανάλι δε θα βάλει άλλη σειρά στο πρόγραμμά του. Σύµφωνα µε πληροφορίες, το κανάλι σχεδιάζει να «χτυπήσει» µε ψυχαγωγικό µουσικό πρόγραµµα που θα έχει στοιχεία σόου.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι έχει ανάψει το πράσινο φως και για παράταση της εκπομπής του Έκτορα Μποτρίνι. Όμως το κλείσιμο της εστίασης έχει φέρει σημαντικά εμπόδια την υλοποίηση νέων επεισοδίων.