Όχι, Netflix, αυτό ήταν μεγάλο φάουλ…

Netflix: Η αλήθεια για το τέλος της «μοιρασιάς» των κωδικών (όσο κι αν δεν μας αρέσει)

Με αύξηση μεριδίου έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2024 για το Netflix στην Ελλάδα.

Με αύξηση μεριδίου 1% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2024 για το Netflix στην Ελλάδα με  τα στελέχη του να δηλώνουν ενθουσιασμένα από το μερίδιο αγοράς στην χώρα μας που διαμορφώνεται στο 38%, το μεγαλύτερο μερίδιο streaming τηλεόρασης στην Ελλάδα. Το streaming τηλεοπτικό περιεχόμενο αποτελεί μία αγορά που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα από το 2020 που ξέσπασε η πανδημία και λειτουργεί παράλληλα με την αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης όπου δραστηριοποιούνται Cosmote TV, Nova και Vodafone TV.

«Ως συνήθως, βασίσαμε την αναφορά μας στους χρήστες του JustWatch στην Ελλάδα που επιλέγουν τις streaming υπηρεσίες, κάνοντας κλικ σε προσφορές και επισημαίνοντας τους τίτλους» επισημαίνουν στελέχη του Netflix.

Οι μεγάλοι παίκτες Netflix και Amazon Prime Video συνέχισαν να κερδίζουν την ελληνική αγορά streaming έχοντας μεταξύ τους διαφορά 3%. Συγκεκριμένα το Netflix διαμόρφωσε μερίδιο στο 38% και το Amazon Prime Video στο 35%. Από την άλλη πλευρά, η Mubi ακολουθεί το Apple TV Plus με διαφορά μόνο 2% στο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα με την πρώτη να έχει 4% και το Apple TV Plus να κατέχει ,μερίδιο 6%.

Το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν καρποφόρο για τους παγκόσμιους streaming ηγέτες Netflix και Amazon Prime Video, καθώς και οι δύο κέρδισαν αύξηση 1% στο μερίδιο αγοράς τους. Για την Disney Plus, δεν ήταν το ίδιο καλά τα αποτελέσματα καθώς υπέστη μείωση -1% στο μερίδιό της.

Ιδιαίτερη απήχηση είχε λίγες εβδομάδες πριν η επέκταση της συνεργασίας του Netflix με την Deutsche Telekom. Η νέα προσθήκη ξεκινά από τις συνδρομητικές τηλεοράσεις στην Κροατία και την Ουγγαρία.

Πληροφορίες θέλουν σύντομα και την Ελλάδα μέσω της Cosmote TV με τους συνδρομητές της να έχουν πλέον πρόσβαση σε όλα τα προγράμματα του Netflix. Όπως ανακοίνωσε η Deutsche Telekom oι πελάτες της «σε πολλές χώρες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Netflix ως μέρος μιας απρόσκοπτης εμπειρίας ψυχαγωγίας. Αυτή η συνεργασία θα δώσει στους πελάτες περισσότερες επιλογές σχετικά με το πώς να απολαύσουν τις αγαπημένες τους ταινίες και σειρές, φέρνοντας ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και αξία στη συνολική εμπειρία στο σπίτι τους».

Τα νούμερα του Netflix παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του 2024 ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών. Η υπηρεσία πρόσθεσε 9,33 εκατ. συνδρομητές, με τον συνολικό αριθμό τους να φτάνει πλέον τους 269,6 εκατ.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.