Το GNTM έγινε... The Bachelor | Το ανάρμοστο πλάνο που έγινε viral και δίχασε το κοινό (Pic)

GNTM – Αυτή είναι η τηλεθέαση του τελικού

Το ριάλιτι ολοκληρώθηκε το βράδυ της Δευτέρας.

Ολοκληρώθηκε το βράδυ της Δευτέρας ο τέταρτος κύκλος του «GNTM» στο Star. Το ριάλιτι μοντέλων του καναλιού της Κηφισιάς έριξε τίτλους τέλους μετά από τέσσερις σχεδόν μήνες που ήταν στην prime time ζώνη.

Η Κυβέλη Χατζηευστρατίου αναδείχτηκε μεγάλη νικήτρια σε έναν τελικό που σημαδεύτηκε από αρκετή ένταση μεταξύ των παικτών. Την τελική ανακοίνωση μάλιστα έκανε ο Γιώργος Καράβας, coach των επίδοξων μοντέλων, κάτι που δεν είχε συμβεί στους προηγούμενους κύκλους.

Ποιες ήταν όμως οι επιδόσεις του τελικού του ριάλιτι;

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο τελικός του ριάλιτι κινήθηκε στους μέσους όρους που είχε όλη τη χρονιά. Πιο συγκεκριμένα, στο γενικό σύνολο το «GNTM» σημείωσε 13,3% και βρέθηκε στην τέταρτη θέση.

Στην κορυφή ήταν ο «Σασμός» με 25,8% και ακολούθησαν η «Γη της Ελιάς» και οι «Άγριες Μέλισσες» που έπαιζαν την ίδια ώρα. Τα πράγματα ήταν καλύτερα στο δυναμικό κοινό όπου προσπέρασε τη σειρά του Mega.

Στις ηλικίες 18-54 ετών, το «GNTM» σημείωσε 18,4%. Την ίδια ώρα ο «Σασμός» έκοψε πρώτος το νήμα με 25,7% ενώ ακολούθησαν οι «Άγριες Μέλισσες» με 18,5%, ελάχιστα πιο πάνω από το ριάλιτι μόδας του Star.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο δεύτερο μισό της σεζόν αναμένεται το «MasterChef» με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο μαγειρικός διαγωνισμός κάνει πρεμιέρα για έκτη σεζόν στην τηλεόραση του Star και μένει να δούμε πώς θα σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό αφού δεν είναι η χρονιά των ριάλιτι.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.