«Νεκρώνει» η tv - Μέχρι πότε δεν θα πραγματοποιούνται γυρίσματα

Θα μπουν σε μνημόνια τα κανάλια λόγω κορωνοϊού;

Η τηλεοπτική αγορά μπαίνει σε μία νέα εποχή.

Σε μία νέα καθημερινότητα έχει μπει ολόκληρος ο πλανήτης λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Πάνω από τους μισούς κατοίκους του πλανήτη βρίσκονται σε καραντίνα και ουδείς γνωρίζει αν ποτέ θα επιστρέψουμε σε συνθήκες πλήρους κανονικότητας.

Ο τομέας των ΜΜΕ είναι από εκείνους που πλήττεται σημαντικά από την κρίση του κορωνοϊού. Τα τηλεοπτικά κανάλια έχουν διακόψει εδώ και καιρό το ψυχαγωγικό τους πρόγραμμα χωρίς ουδείς να γνωρίζει πότε θα επανέλθουν οι σειρές και οι ψυχαγωγικές εκπομπές στις οθόνες μας.

Στο τηλεοπτικό τοπίο η απουσία ψυχαγωγικών εκπομπών και σειρών σημαίνει και σοβαρό έλλειμμα εσόδων. Με τη διαφημιστική πίτα να είναι συρρικνωμένη, οι τηλεοπτικοί σταθμοί μπαίνουν εσχάτως σε νέα εποχής.

Πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα υπάρξει μία νέα λογική όσον αφορά τα τηλεοπτικά συμβόλαια τη νέα σεζόν ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται και το πρόγραμμα των σταθμών να ακολουθήσει μία άλλη στρατηγική προσαρμοσμένο στην εποχή που διανύουμε.

Η ψυχαγωγία είναι μεν πολυδάπανο κομμάτι στην τηλεόραση αλλά είναι κι αυτό που φέρνει έσοδα στους σταθμούς. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα η διαφημιστική δαπάνη έχει ήδη συρρικνωθεί κατά 20% και αναμένεται να πέσει κι άλλο. Όλα αυτά ενώ το τηλεοπτικό κοινό παραμένει περισσότερο χρόνο μπροστά από την τηλεόραση λόγω της καραντίνας και του lockdown που ισχύει στη χώρα.

Με μειωμένα έσοδα είναι απορίας άξιο τι είδους πρόγραμμα θα βγάλουν τα κανάλια τη νέα σεζόν που μας έρχεται.

Δεν αποκλείεται να δούμε μειώσεις αλλά και σημαντικές ανακατατάξεις σε πρόσωπα. Μην ξεχνάμε ότι δεν αποκλείεται ο κορωνοϊός, να επιστρέψει δριμύτερος το φθινόπωρο οπότε και θα έλθουν τα πάνω κάτω και πάλι στη ζωή μας.