«GNTM 3»: Τι νούμερα έκανε η πρεμιέρα;
Τι έδειξαν τα στοιχεία της Nielsen.
Νωρίτερα από το προγραμματισμένο βγήκε στον αέρα ο τρίτος κύκλος του «GNTM». Το ριάλιτι μόδας επέστρεψε στις οθόνες μας αρκετά αλλαγμένο σε σχέση με τον προηγούμενο τόσο σε πρόσωπα όσο και στο περιεχόμενο και τους κανόνες του παιχνιδιού.
Η παρουσία ανδρών στο διαγωνιστικό κομμάτι είναι η βασική διαφορά σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους. Η Ζενεβιέβ Μαζαρί αντικατέστησε την Ηλιάνα Παπαγεωργίου στην κριτική επιτροπή και ο Γιώργος Καράβας την Έλενα Χριστοπούλου στο ρόλο του μέντορα.
Ακόμη εισήχθη και η wild card δίνοντας τη δυνατότητα στους κριτές να περάσουν έναν παίκτη που τους εντυπωσίασε αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Το σχετικό hashtag στο twitter έγινε νούμερο 1 trend μέσα σε λίγα λεπτά.
Πώς πήγε όμως από άποψη τηλεθέασης;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το ριάλιτι μόδας σημείωσε 18,7% στο γενικό σύνολο και 25,4% στο δυναμικό κοινό. Το «GNTM» έφτασε σε τέταρτο μέχρι το 34% στο δυναμικό κοινό και 23,8% στο γενικό σύνολο.
Οι επιδόσεις του ριάλιτι είναι καλές, ωστόσο είναι πολύ νωρίς ακόμη για συμπεράσματα. Ο ανταγωνισμός στην prime time ζώνη αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σκληρός τη φετινή σεζόν.
Μην ξεχνάμε ότι την επόμενη εβδομάδα κάνει πρεμιέρα ο δεύτερος κύκλος της σειράς «Άγριες Μέλισσες». Η σειρά εποχής του Λευτέρη Χαρίτου ήταν η μεγάλη επιτυχία της περσινής χρονιάς.