Πόσες και ποιες στοιχηματικές παίρνουν άδειες

Πόσες και ποιες στοιχηματικές παίρνουν άδειες

Η διαδικασία και οι ημερομηνίες.

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία αδειοδότησης των στοιχηματικών εταιρειών ύστερα από μεγάλη καθυστέρηση.

Μια διαδικασία που, βάσει αρχικού προγραμματισμού, έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2020 αλλά η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων καθυστέρησε αρκετά και λόγω της πανδημίας, και λόγω τοποθέτησης νέου προέδρου σε αυτή, και επειδή αρκετοί ενδιαφερόμενοι κατέθεσαν αρχικά ελλιπείς φακέλους.

Ο νόμος για τα παίγνια μέσω διαδικτύου προβλέπει λοιπόν άδεια 7ετούς διάρκειας έναντι 5 εκατ. ευρώ, χωρίς όριο στον αριθμό των αδειών.

Ως τώρα έχουν κατατεθεί συνολικά 20 υποψηφιότητες από υπάρχουσες, εν Ελλάδι, εταιρείες αλλά και νέες. Είχαμε αναφέρει παλιότερα για τη Fonbet, την Betsson και τη Ν1 ενώ πληροφορίες θέλουν τη βουλγαρική EFbet, την ουκρανική PariMatch και τη ρουμάνικη Superbet να ενδιαφέρονται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 75 εκατ. ευρώ έσοδα από την παραχώρηση των αδειών στοιχήματος για το κράτος

Κάθε άδεια έχει δύο τύπους: διαδικτυακού στοιχήματος με αντίτιμο 3 εκατ. ευρώ και άδεια λοιπών διαδικτυακών παιγνίων με αντίτιμο 2 εκατ. ευρώ, που καλύπτει τα online παιχνίδια καζίνο, πόκερ και άλλα. Οι περισσότερες εταιρείες θα αποκτήσουν και τις δύο άδειες.

Απομένει να ανακοινωθεί μία καταληκτική ημερομηνία για ολοκλήρωση υποβολής των δικαιολογητικών, με την αγορά να εκτιμά ότι αυτή θα είναι η 30ή Απριλίου, και κατόπιν θα ακολουθήσει η χορήγηση των αδειών για όσους πληρούν τις προϋποθέσεις.

Μιας και ο χρόνος και περνά, και πιέζει (ειδικά το Euro 2020 του καλοκαιριού είναι τρομερά εμπορικό γεγονός για τις εν λόγω εταιρείες) δεν αποκλείεται να δοθούν αρχικά μερικές προσωρινές άδειες, να κατατεθεί η εγγυητική των 500.000 ευρώ και κατόπιν, ως τον Σεπτέμβριο, να ολοκληρωθεί ο έλεγχος των φακέλων, η κατάθεση λοιπών δικαιολογητικών και η καταβολή σταδιακά του υπόλοιπου ποσού (σε δόσεις).

Το άνοιγμα της αγοράς είναι πολύ σημαντικό για την ελληνική αγορά και τα ΜΜΕ γενικότερα καθώς με την είσοδο νέων «παικτών» στην αγορά, την εισροή φρέσκου χρήματος σε αυτή και την άνοδο του ανταγωνισμού, η διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να θυμίσει εποχές… προμνημονιακές.

Ακολουθήστε το Dailymedia.com.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα των media.